Indlæser begivenheder

« Alle begivenheder

• Denne begivenhed er allerede afholdt.

Sommerstævne 2023

16/07/2023 @ 11:00 - 21/07/2023 @ 12:00

Velkommen til tilmeldingen til Sommerstævne 2023.

Sådan foregår tilmeldingen:

• Herunder skal du vælge det antal personer du vil tilmelde i hver aldersgruppe.
  • Efterfølgende skal du udfylde ønsker til mad og overnatning mv. for hver enkelt person.
  • Til sidst skal du udfylde oplysningerne på den, der betaler for tilmeldingen. Det kan være én af de tilmeldte, eller en som ikke er tilmeldt stævnet, hvis du for eksempel tilmelder dit barn eller en pårørende.

Tilmeldingen er afsluttet korrekt, hvis du modtageren kvittering via e-mail. Din betaling bliver ikke trukket med det samme, men 1-2 uger efter tilmelding.

Husk! Når du tilmelder et barn i skolealderen, angiver klassetrin den klasse, barnet går ud af i juni 2023.

Start:
16/07/2023 @ 11:00
Slut:
21/07/2023 @ 12:00
Pris:
Hjemmeside:

Arrangører

Baptistkirken i Danmark
Evangelisk Frikirke Danmark
Baptisternes Børne- og Ungdomsforbund
Evangelisk Frikirkes Børn og Unge

Efterskolen Lindenborg
Borrevejlevej 26
Roskilde, 4000 Denmark

Antal personer

Nedenstående antal inkluderer billetter til denne begivenhed allerede i din indkøbsvogn. Hvis du klikker på "Hent billetter", kan du redigere eksisterende deltageroplysninger samt ændre billetantal.
Billetter er ikke længere tilgængelige